Inge pride

De blev inge pride, de kom för oväntat och så.. Men igår sov Jennie hos mig vi dödade massa djur o så.. Ont i foten o så, sen somnade vi vid halv tre tror jag? Sen vakna vi vid 12 sen vid 2 åkte vi till handen och ja köpte present till Tove. Sen träffa vi Tove, Vi gjorde inte mkt sen gick vi hem till Tove och pratade satt vid datan inte mycke alls sen lekte ja en liten stund med Fabian och hans kompis, gud vad han va galen! Sen åkte jag hem och åt. Träffa Jennie, åkte till handen. Träffa Tove igen åkte till Jennie kolla på bring it on åkte hem till mig åkte till Jennie igen sen för typ en halv timme sen åkte jag hem, träffa JuggeSimon på vägen. Sen kom jag hem nyss och gör inte så mkt, sitter vid datan kollar bloggar lyssnar på musik. Imorgon när jag vaknar ska jag duscha åka till Jennie sen senare träffa Tove, vi ska på pride. Sen på lördag så ska vi fira Tove. Sen på söndag fyller jag år! Sen ska jag ha en liten tjejkväll nån gång där runt den 1-5 :) Ska bli kul. Men jag ska snart upp och tvätta ansiktet borsta gäddarna och sova, med alla jävla insekter. Euuuuw! Aja ni får ha de gött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0