partaj

har vart po partaj her vid poolen de va lite magdans o turkisk dans, ahmet drog upp mig o mamma vi skemdes. sen smet vi derifron, skittrokigt de va, nu ska jag upp och sova! e skittrott imorgon ska ja upp halv tio och sola hela jevla tiden tills klockan tvo!                      do ska vi handla kleder typ mera edhardy eller typ peak trojor hehehe o veska. sen klockan sju gor busse till antalya sen halv tio gor planet sen e landar vi halv tvo och e hemma vid tre, do ska ja mota angelica min besteven vid lekparken sen ska hon sova hos mej, dagen efter de ska vi po fest med hennes foreldrar o v sover nog hos henne. aja puuuuuuuusss imorgon e ja hemma wiho, jennie kommer hem snart! wiho, ska treeffa nicke non dag, drar med mig agge do. aja pussssss

Kommentarer
Postat av: angelica

du är fin hjärtat! saknar dig <3

2010-07-02 @ 13:47:28
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0