Skitnaaaaaaajs dag assu

De börja med att jag och Jennie åkte till Dalarö sen vid fyra kom Frida Johanna Clara & Tessan. Sen hoppa vi lite och bada typ 20minuter sen gick vi en skitlång bit till hoppberget, typ tre meters berg och vet ni, jag hoppa! Flera gånger, vågar knappt hoppa från trampolinen på torvalla.. Sen vid halv åtta tog alla bussen till donken drive in och käka. Sen kom mother och hämta mig och Jennie sen släppte hon av Jennie vid hennes mamma, och nu är jag hemma. Har packat nu, jag ska ta halv bussen till pappa, jordbro.. Och Jennie ska också sova dära, hon hoppar på min buss. Kommer inte orka blogga ikväll men imorgon klockan nio på morgonen ska jag o Jennie ta tåget och träffa Frida Johanna Tessan Lissi Michelle Clara :) Alla vi ska till schweicerbadet. Men nu ska jag chila till bussen. Puss






Kommentarer
Postat av: elin

hahhaha, aasså du är sjuuk

2010-07-14 @ 23:33:42
URL: http://eelinmaaria.blogg.se/
Postat av: maria

nej då helt normal :d:D

2010-07-15 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0