Tidsfördriv vettu

Har du pussat nr 7? JuggeSimon, nej

Känner du nr 16? Jennies pappa, ja

Bästa minne med nr 9? Clara, abo bobah typ

Skulle du kunna ge nr 17 en kram? Jennifer moonan, jaa :)

När ska du träffa nr 4? Emil, eh vet inte

Hur är vänskapen mellan 5 & 6? Ante & Toves pappa, haha tror inte dom känner varann

Är nr 8 söt? Anti, jadå:)

Vad är de bästa me nr 20? Nicke, haha man kan rida på hans rygg hur mkt man vill :)

Första intrycket av nr 16? Victoria Larsson, gullig & flummig brud som absolut har samma humor som jag :)

Hur länge har du kännt nr 12? Robin, eh typ tre månader om inte mer

Hur träffade du nr 3? Dagmara, min låtsasmamma. Genom dadi.

Har du träffat nr 8 senaste månaden?Therese, nej de har jag inte tror jag.

Har du varit i nr 11 hus? Frida, jupp

När är nåsta gång du ska träffa nr 15? Gloria, när ja kommer hem :D

Är du vän me nr 9?Ronja, yes

Skulle du kunna gå ut me nr 19? Peter, nej brotha

Har du gått på bio me nr 13? Tove, ja

Vad snackar du å nr 10 mest om? Moa Alakoski, jag vet inte. Vi pratar om allt :)

Har nr 14 ett förhållande? Moa Löfgren, inte vad jag vet :o

Har du velat slå nr 12 i ansiktet? Madde, har jag säkert.

Hur träffade du nr 11? Marre, Äej de vet jag inte.

Va har nr 2 för djur? Johanna, naej hon har ikke

Vem är roligast? Jennie :D

Vem är tystast? Ehm, Tessan tror ja :D

Hur träffade du nr 1? Ante, eh i dont know.

Vad skulle du göra om du aldrig träffat nr 18? Elin,fattar inte frågan:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0