Angelica Jennie & Tove.

Nu ska jag berätta om dom som betyder grymt mycket för mig. Dom liksom gör min dag, jag släpper aldrig taget om dom hära personerna.. Vi börjar med Angelica.
Angelica: Du är min bästavän, vi har vart bästavänner i ett år om några veckor, ja har alltid hoppat från bästavän till en annan osv.. Men nu har jag insett att jag har dig, ärligt talat. Den bästa, Alla gånger vi tjafsar. Okej de är ingenting, men vi kanske har bråkat rejält ungefär två .. gånger? Vi är verkligen gjorda för varandra, jag kommer alltid stötta dig. Alltid! Nu är du på Öland, I tvåveckor.. Jag åker liksom innan du kommer hem, de känns så tomt utan dig.. Min bästavän är inte hära, vem ska jag vända mig till nu? Tårarna öser ner nu, När vi inte träffas på typ en dag så saknar jag dig inte, men nu.. Du åkte igår och jag saknar dig redan oerhört mkt.. Jag pallar inte skiten utan dig, kom hem :'( Men du ska iaf veta att du är bäst.
Jennie: Syster, du är så jävla underbar. HAHA asså vi är så sjuka tsm, typ springer och leker på en lekpark i sov shirts o fula tjocktröjor typ, hahah så kommer folk och vi skäms typ inte ens, vi är så sjuka. Jag glömmer aldrig Södertälje, fyfan vad vi hade kul. Alla videosar, Gustavo.. Förut umgicks vi lite mer, sen gled vi ifrån när ja började umgås med .. du vet vem, fast ja tycker vi har börjat umgås rätt mkt nu, Vi kan tjafsa skitmkt ibland men aa skitsamma, Jag kan lita på dig upp till 100 % du är verkligen en underbar tjej, jag släpper dig aldrig baby. Du vet att jag alltid finns här om de är nåt, du kan alltid prata med mig. Jag har känt dig sen förra sommaren, Är så glad att jag har dig.. Älskar dig! <3
Tove: Nu kommer mitt lilla busfrö, Åh den hära bruden är underbar. Henne har jag känt sen typ mitten av sexan, Vi bråkade hela tiden förut, Men nu i sjuan bråkar vi typ aldrig, de kan va ett tjafs i några minuter, Båda vi är verkligen mensbarn.. Men de är inte de vi ska snacka om, jag vill bara säga att du gör alltid min dag, att inte se dig en dag känns fett konstigt, och tänk när du åker till Turkiet.. Men som du sa, de löser sig hoppas vi hinner träffas innan jag åker då. Alltid du och jag och typ skrämma folk springa runt och peta på varandras axlar, alltid vi som är så mobbade. Alltid vi. Asså HAHA. Nu på sistonde har vi stått varandra rätt nära, Jag skulle aldrig nånsin släppa taget om dig, du borde veta att jag älskar dig oerhört mycket Tove. Du är min andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0