Blodsyster ♥


Frida Häggström, Förra sommaren va vi skittajta. Sen började vi bråka och slutade umgås.
De brukar va så att vi träffas en dag sen träffas vi kanske i en hel vecka, sen träffas vi inte på en
dag och typ slutar träffa varandra. Asså om du förstår, de går hit o dit mellan oss. Jag har känt dig sen
förra vintern, och vi har haft så jävla kul tillsammans. Jag asgarvar alltid, tjejen i backen, Bollnylle & Blåfitta. Fan vad mycke vi har gått igenom, bråk gråt skratt! Allt. Vi bråkar rätt ofta, men de är bara tjafs. Jag kan aldrig sluta garva när jag är med dig. Båda vi är mensbarn, hoppas vi börjar umgås lite mer i sommar. För jag älskar dig Frida, Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0