Häggström

Shollahoppsan, Idag börja de me att ja & Angelica åkte t min skola så fick vi reda på att de inte va nån film! KUL! Så ja & Angelica hem t henne och sen fixa hon ipoden sen gick vi t mig fort sen t bussen, sen träffa vi Frida & Daniela sen gick Dani då gick ja Frida o Angelica in t sabis och köpte fyra munkar och en hallonsaft typ hahah. Sen gick vi t jonas och käka allt sen snacka vi lite sen skulle Angelica till tåget och åka !!!!! :( Då följde vi henne, sen exakt när hon gick på tåget, så smsa jag henne o ba : SAKNAR DIG REDAN. Ni anar inte hur tomt de är utan den skitungen, men aja.. Sen fortsatte ja o Frida, vi gick runt lite i centrum kissa lite här o där, köpte klubbor. Sen tog vi bussen t söderbymalm och satt i gropen och prata om Fridas boyfriend, nawi.. Sen gick vi till Frida och myste lite med kakor saft och choklad, vi kolla på kick-ass.. Tror den hette så, sen skulle ja t bussen då orkade ja inte ta den, då kom Jelena & Dani förbi och hälsa sen gick dom, sen kom Anti. Ja Frida Anti satt o sjöng, haha! Sen kom min buss o vi sa farväl, förresten Frida är gravid och jag är farsan vettja! HAHAHAHHAHAHAH 22veckan :D Sen på friday äre grillgrej nånstans o ja skulle me, men vi får se hure blir me de, Ni får lite bilder nu. Kanske bloggar mer sen,

Nån känd kille, suddig bild..

Again

Loveyou

AHAHHAHAHAHAH

Jag i Angelicas.. ja, fina rum..

Oåå fint

Söta.

Aja hejdå puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0