Homi

Kom hem för typ 20minuter sen, hade vart hos Michelle med Jennie Frida Michelle, Lissi va dära typ 15min sen skulle hon hem till sin dadii. Vi kollade på någon film, pratade. Sen tog ja o Jennan bussen home, Jennie gick till sig o ja t mig, Imorgon on the morning ska Jennie komma hit sen drar vi t handen o träffar Frida. Kanske Michelle, don't know :D De märker ni imorgon, Jag duschade nyss.. de sitter o droppar vatten från mitt hår, jobbigt! Imorgon ska jag packa, till Muskö. Imorgon är de fett mkt o göra

*Träffa Nicklas
*Köpa bikini
*Packa
*Köpa godis o sånt till muskö
*Hämta kläder från Johanna
O lite till, jag ska strax upp till min sköna säng och sova! Najzz.. VissTTtt?
Kanske skulle träffa Madde imorgon! Juste, sholy.. Sen sover jag & Jennie hos Frajdi :)
Sen muskö på morgonen, sen kommer vi hem på fredag. Jag har aldrig täckning dära..
Så de blir svårt att nå mig, ingen data där heller. Men vi kommer ha super kul. Sen 5juli åker jag Michelle
Lissi Frida Jennie dit och då har vi planerat mkt! Ni skulle bara veta, sen den 24 på kvällen är de lite mystjejkväll
hos mig, naaaw :D Men aja jag bloggar imorgon on the morning you know, pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0