Mobil ur funktion

Blev skitirriterad idag så jag kastade min mobil i golvet, den gick inte sönder men batteriet laggar, de är helt böjt. Och de går inte och ladda måste ha tofs o så, Aja skitsamma om den inte kommer funka byter ja till en gammal eller så har jag ingen alls, Idag har jag vart med Jennie Frida Michelle & Lissi. Först träffades alla i centrum, gick in på gina. Kollade bikini, Sen tog vi bussen till Michelle och hämta tårta och coola, och gick till Fridas pappa. Fridas kusin Wilma va med, jättesöt! Så alla åt tårta och drack coola och pratade lite om sommaren och om att åka till Fridas land osv, Najsigt asså! Vi har planerat rätt mkt och de va kul att träffa Lissi & Michelle, Juste på onsdag åker jag Jennie & Frida till muskö, tills på fredag. Fan va kuuuuul! Sen kommer Angelica hem :p Snart kommer Jennieduttan till mig och vi ska t handen och träffa Frida, kanske Michelle o Lajsaj. De bror på, Inatt sover jag nog hemma om inte jag Frida Mich skulle slagga nånstans, men de får vi se sen. HÖRES :D

Herrejösses vad gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0