Om muskö och så!

Första dagen: Vi kom dit, packade. Anticha va med dära tills på kvällen, då spelade jag Jennie Frida Anti kort, tecknet. Skitkul! Sen vid åtta åkte Anti hem, Då gick jag Frida & Jennie till vattnet o hade de mysigt, chips läsk och så. Vi badade, näck.. Ops.. Sen gick vi hem, sov. Sen andra dagen åkte vi till handen Frida hade nån boxning grej, Ja & Jennie gick runt lite, Sen åkte vi till muskö igen, Missa bussen i Ösmo, Kul.. Sen va vi home, åt. Bråkade, och fixade oss. Sen kom Moa alakoski till muskö, Då Gick vi till vattnet, myste. Badade. Jag tappa mobilen i vattnet, PFF fick rådamp och grät.. Sen kom vi hem och pratade lite och somnade. Sen på fredagen vakna vi elva, åt frulle gick till bussen, åkte hem. TRÄFFADE ANGELICA. Duschade, åkte till handen träffa Clara. Sov hos Clara, skitkul. Sov hos Clara igår också. NAJZ! Idag sover jag hemma, Imorgon sover Melissa Michelle & Frida hära. Najz va? :D Nu ska mamma ha datan sen åker vi till donken, gott! Men vi hörs sen, PUSSEN!

Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0