Sommarlov snart, like it baby

Yäy like it so much.. Men ja ska snart hoppa in i dusschhaan, idag har jag vart med Angelico & Tove, Vi va i tyresta med skolan men som vanligt ska Maria mensa igenom hela skiten? Ja skäms inte? Ja säger de här, vadfan har ändå inte läsare. Ja mensa igenom t legginsen, så. Jag & Angelica åkte hem t mig ja bytte trosor o så sen träffa vi Tove sen va vi i rampen, hitta en mobil fick hittelön. 100:- så jävla snål brud -.- Ja & Tove fick stå och tjata på henne att hon skulle ge oss hittelön annars skulle hon inte få tbx sin mobil, så vi fick 100:- Sen drog vi t handen, ja Angelica Tove Ian, Och IGÅR SÅ RAMLA JA O IAN OCH JA FICK ETT JÄVLA BLÅÅMÄRKE ASSÅ ÅÅÅÅH! FLIPP! SKOLAVSLUTNING SÅ KOMMER JA ME VÄRSTA FETMA BLÅMÄRKET, KUL! Aja sen satt vi på donken gick runt åt kebab sola o allt sånt där :) Sen mensa ja igenom, IGEN. Så då åkte jag hem sen kom Jennie vi chill chillade bara sen kom Angelica också, OCH HAHAHAHA VI KÖRDE FLYGPLAN SÅ SKÖT JA IVÄG HENNE SÅ HON FLÖG IN I VÄGGEN OCH PÅ STOLEN OCH ALLT ASSÅ HAHAHAHAHAH SEN GARVA JA HELA TIDEN O DÅ KOMMER VÄRSTA BRAKARNA. Och neeej, imorgon åker Angelica! :'( Kommer inte se henne på skitlänge asså neeeeeeej ! Ja vill inte.. Kommer springa t Öland och hämta henne :( Men jag ska duscha nu, kommer inte blogga efter tror jag. Angelica ska iaf me till min skola imorgon, vi ska kolla på film i aulan, eller åka t stan men ja tror ja kollar på film i aulan.. Ändå fett najs (; Ganska långt inlägg vettja! Sen nästa torsdag åker Tove ! Sen lördag åker Jennie & Johanna.. Jättekul.. Men ja ska t muskö med Frida några nätter så de blir kul, Imorgon kommer A & J till mig på morgonen, Sen vi halv tio åker ja o Aggelischo t min skola o kollar film sen drar hon, då ska jag träffa lilla Fridis, Men vi höres. POSS POSS!

Tuffingen..

FUCKING IAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0