Svar

sally
va tycker du om mig? :D
svar: om de är sally i min klass, känner knappt dig. men snäll :D

lill frida
när kan vi träffas ???<3<3
svar: ja du, vet inte :)

elin
vad tycker du om mig? saknar du när vi va tajta? favoritglass, favoritfärg? blir du ledsen om det inte är många frågor på frågestunden :D haha, kom inte på flera, puss :) älskar dig boboboobbboobobii <3
svar: ja älskar dig min lilla nutti, helt underbar. ja jag saknar de skitmkt! hmm twister, gul & rosa (a) JAAA JA BLIR SKITLEEDSEN :( puss <333

Emelie
Hur gammal är du?
Svar: 13, ska fylla 14, 1aug.

tog du hål i tungan?
svar: nej, jag drev.

jenny
HEEJ MAria har hittat din blogg letat fett länge..
jaj till frågan:P
vilken är din riktiga hår färg?
svar: nämen tjaa! haha :D jadu, ja har brunt. ljusbrunt typ :D

e'
haru förlorat oskulden?
haru bra betyg ?
va tkr du är finast på killar, bruna elr blåa/gröna ögon ?
Va tycker du är finast på en killes kropp ?
Har du nån gång strulat med de en tjej ? xD
när vare första gången du vart full ( om du vart det) ?
hur många besökare haru dagligen ?
ä du lycklig ?
vilken cigg tkr du är godast ?
din favoritv mat =
din favorit film ?
Vem är ditt ex ? och när hade du senast ett förhållande ?
vaaa mina frågor roliggaaaaaaaa :D ?
Fin blogg och bra!!:D <3
svar: 1. Nej, ja är oskuld. 2. Nja, inte direkt. 3. Självklart är ju utseendet viktigt, men ja bryr mig inte vilken ögonfärg killen har. Men, blåa är gulligt :) 4. Haha jadu, Insidan? :) 5. Hahahhaha ja de har jag. 6. Men Jennie, i vintras. 7. 35 :p 8. Nja, idag har jag mått dåligt men annars är jag alltid lyyyycklig :d 9. Level, Lm Marlboro. 10. Spagetti & Köttfärs. 11. Ojsan, svårt. Vet inte :p 12. Oliver, Slutet av femman. Gillar en kille nu, men de verkar inte gå så bra :/ Snällt att du fråga massa frågor :D Tackar, puss

bråkar du & tove
svar: vaaaa nej?

angelica
är ja bäääst ? :D
/ ARNEEE MED TROSOR O STRUMPOR
svar: jaa okej dååå :D

gillar du någon nu?
svar: ja, har gillat han ett år nu..

Kommentarer
Postat av: angelica

MoHAHAHAHA HÖRDE NI JAG ÄR BÄÄST :D :D

2010-06-24 @ 20:08:28
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0