angelica älskling

förlåt om jag kan va så jäääävla sur på dig ibland, men ja är sån försöker verkligen skärpa mig. vi är jävligt snåla mot varandra och bråkar hela tiden.. men även fast ja säger att ja hatar och typ ' sa jag till dej eller?! ' så vet både du och jag att ja älskar dig innerst inne. och utan dig skulle ja inte klara av allt som ja har gått igenom, liksom. jag lever för dig & jennie. angelica, du ska veta att jag alltid älskar dig. du är min bästavän och de har vart sen 3augusti 2009. 8månader, snart ett år. du, du ska veta att du är mitt fucking liv! jag litar på dig. jag säger allt till dig, ja är inte perfekt. men i mina ögon är du perfekt angelica. helt jävla perfekt! ja känner mig som hemma hos dig, och marina? hon är liksom som en syster för mig, vi gick ju och prata om de att vi ska stötta henne och att hon är underbar, hon är liksom våran syster o aa. varje gång du ser min mamma springer du och kramar henne, ja blir så glad av att ja fortfarande har kvar dig. visst de finns inget föralltid, men när de gäller dig och mig. så tror jag faktiskt på de, ja tror faktiskt de! även fast vi bråkar som jävla kossor! vi slåss och allt möjligt, hahaha! i sommar ska de va du jag varje dag, de jag vill komma fram till är att jag verkligen älskar dig. min bästavän, en äkta vän. de är du angelica lilliehöök.

DÅ:


NU:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0