dålig ja är!

ja är så dålig på blogga. ena dagen vill ja blogga skitmkt andra har ja inte ens lust o skriva ett jävla inlägg? åh ja är för lat måste börja skärpa mig.. a men nu sitter jag här, madde kommmer t mig om typ .. 10min? igår på tjejkvällen hade jag skitroligt, jag madde & jennie bakade muffins, skitgoa! sen aa prata ja o madde med maddes barndomsvän sen fick ja skutjs hem då duschade jag sen åt jag. aja puss

alltid lika cepe


jag & tove, låt dom 2bilderna tala för sig själva..

jag & pälskhling

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din skinnjacka?:)

2010-03-13 @ 20:00:16
Postat av: maria

cuubus (y) skriv ditt namn assåååå !

2010-03-14 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0