saker ni inte visste om mig

* jag blir skitledsen när folk inte svarar på sms o ja gillar inte dryga människor
* jag har magrutor (a)
* jag älskar o leka i en låda hemma hos mig, skitrolig! ja o madde lekte nyss i den..
* ja garvar varenda jävla fucking dag!
* jag är jäääääävligt högljudd, ja skriker hela tiden..
* ja har en låtsassyster som är typ 17 eller 18år, ja har inte träffat henne på typ två år :(
* ja har inga strumpor hemma, intressant..
*
ja gillar att bli fotad av folk o göra värsta fula grimaserna..
* ja blir alltid så jävla glad när folk säger att den älskar mig
* jag älskar madeleine & tove, så jävla sega brudar asså! HAHAHA

Kommentarer
Postat av: kladde

haha när du visade magrutorna <3

2010-03-21 @ 13:30:28
URL: http://kladdkakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0