svar

klara frågar :
gillar du mig?
älskar du mig?
jag älskar dej.
gillar du min blogg.
vad gör du just nu?vilekn shoppar du mest på (h&m elr gina elr lindex)?
gillar du skolan?
vad vill du jobba som när du blir stor?
haha nu vet jag inte vad jag ska fråga mera,men ha det så bra min älskling<3


svar: 1. aa :) 2 & 3 naw ja älskar dig också. 4. läser inte den, förlåt :p 5. svarar på frågor 6. gina 7. inte lektionerna bara att ja får träffa vännerna 8. vet inte 9. dsm <3

josefin frågar:
är du oskuld ?

svar: ja

tove frågar:
varför ville du att jag skulle trycka in en liten fråga har :D

svar: för ja ville ha nåt o svara på :D

anonym frågar:
vilka är dina bästavänner?

svar: angelica är min bästavän, och jennie står mig jävligt nära <3

linda p frågar:
om du fick ha tre önskingar, vad skulle det vara?

svar: sluta bråka med mamma, typ vinna 10000000000 på lotto, få skitlångt o platt hår!

anonym frågar:
vilka kan du lita på????

svar: asså ja litar mest på angelica jennifer och elin :)

elin frågar:
vad tycker du om mig?

svar: ja älskar dej fortfarande lika mycket som förut elin ja saknar allt!

jenny frågar:
vad tycker du om mig? <3
svar: saknar dig grymt gumman.

anonym frågar:
vilka vänner som du har förlorat saknar du ?

svar: hmm.. hanna smedberg faktiskt.

alleballe frågar:
vad hände mellan oss, vad gjorde att vi bröt kontakten?

svar: jag vet inte vad som hände men vi blev ju sams häromdagen

- frågar:
va har hänt med dig o bermal?

svar: jag vet inte vi håller inte kontakten längre vi hälsar typ bara ;)


hoppas alla fick svar på sina frågor, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0