hälu bitchäs

haha, hejsan hoppsan! nu sitter ja o lyssnar på mysik o leker att tangentbordet är ett piano, HAHAHA! men aah. jag blev förresten vän med min bästavän idag! angelica. woho. inatt sover jennie & angelica hos mig, fät najs asså! dom är i stan nu och ska hämta angelicas busskort som hon tappa bort förut (?) klumpig, haha! dom kommer vell snart, sen ska vi kanske träffa moa och madde. madde kände sig fett nere, men idag va de skoljogg i skolan! hahaha! ja madde o moa va fan skitduktiga, gick 5km. duktigt! jajamen, efter de drog vi till tove och sen drog vi till rudan chilla där ett tag sen kom massa folk då drog vi nån annanstans på rudan, sen tog ja bussen hem o ja sitter här o väntar på angelica o jennie. ikväll ska vi bara ha typ hemmakväll med filmer godis chips läsk popcorn? naw :d tre musketörerna? HAHAHAHHA. aja de är så tråkigt för er att läsa min blogg, fan finns de att läsa? nothing. pöff. aja pussen

men gud så söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0