jag saknar dig 'bästavän'


o jag verkligen menar de, du är underbar. jag fattar inte vad jag gjorde, jag vill inte förlora
dig. verkligen inte, polen i sommar de ska bli av.. om du nånsin kommer förlåta mig, jag vet
att du är förjävligt sur på mig. jag förstår, de va jag som gjorde fel, inte du. inte du!
jag saknar dig :( asså åh tårarna bara rinner ner jag lovar, för jag älskar dig så mycket.
de går inte att beskriva dig, vi har hållt ihop i nästan ett år nu. tänk dig, i juli. har vi vart
bästavänner i ett år. du är fortfarande min bästavän. asså ååååh värför lämnade jag dig?
är så irriterad på mig själv, jag kan inte kontrolera mig själv när jag inte har dig vid min sida..
jag har vart så jävla grinig sen i lördags, då vi blev osams.. snälla förlåt mig. aja hoppas vi kan
träffas o prata, för ja älskar dig, jättemycket angelica.

Kommentarer
Postat av: angelica

gumman. Du kommer alltid vara min bästavän de va jobbigt utan dig och JA jag va sur men de gick över när vi pratade och du förklarade varför de blev som de blev. Älskar dig med Bästavän <3

2010-05-13 @ 22:02:39
URL: http://aangeelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0