FÖRLÅT!


Oj herregud har helt glömt bloggen datan asså allt. Har haft så himla mycket plugg allt möjligt.. Johanna sov hos mig från fredags tills igår. Vi hade de skitmysigt, va på erikdalsbadet i förrigår och hade de skitkul! HAHAHAHAHAHHAHA kan inte sluta skratta. Idag Jag o Johanna mulade Klara sen mula hon oss o grejer haha, och efter skolan åkte jag o Klara hem till mig, satt vid datan åt och kolla på film. Sen åkte hon och kunde inte träna idag för ja har massa prov och kan typ ingenting, jo skoja. Kan rätt mycket.. Har pluggat nu och ska vänta på mamma så ska vi beställa min nya mobil! :D Sen ska jag upp o sova, tänkte åka till handen men har ingen ork alls! Ska lägga fram kläder tills imorgon. Puss på stjärten!
Dalarna med Johanna i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0