quality hotell

okej nu kommer allt de bästa.. som har HÄÄÄÄNT!
de börja med att ja o johanna vaknade fixade oss åkte till johanna, packade. mötte jennie sen anticha. sen resten av laget, sen tog vi bussen, bytte typ hela tiden.. sen kom vi dit och satt o lyssna på tråkigt konferans möte 5timmar typ, vid tre fick vi våra hotell rum, och de va knaaaaaas bror för ja skulle typ dela med cattis och alexandra men ja ville dela med jennie johanna o anti, men sen fixade sig. vi fick ett rum på våning sex, ja anti jennie o johanna. vi skrek som fan när vi kom dit och såg sexiga hotell rummet! stooort fönster, plasma tv. stor säng skitfint badrum daaaah! kommer bilder, sen va de möte till 6. sen började alla fixa sig inför balen, och de va de bästa typ haha absolut inte. men sen va alla fixade och vid halv åtta åtta gick vi ner till lobbyn, och de va alltid fullt i bussen. sen fick vi reda på att vid middagen skulle man sitta varannan kille och varannan tjej, dah.. jobbigt, med främlingar typ 21 bast? och alla i laget vid olika bord, shit men sen fixade victoria ( vår ledare ) så att ja o johanna fick sitta mittemot varandra, och ja o gloria dog av garv asså! en kille satt bakom oss o ba : '' ja brukar alltid ta tjejers nummer som ja sitter bredvid ''  och vi vart skiträdda att ví skulle få sitta bredvid han.. haha men nä, ja satt bredvid Arin ( SKÖNASTE BÖGEN NÅNSIN! ) gash va kul! och nån hampus, mittemot johanna snett mittemot victoria och snettmittemot max, som satt o prata polska med mig. snyggaste killen jag sett! och Arin gjorde min dag med sina skämt, från ingenstans '' gillade ni pippi, byggare bob? '' sjuk! sen åt vi gooooooood mat och sen va de feeeest. då dansade alla, baren öpppnade o woppa. hahaha skoja, vi e ju inte arton så :/ hahaha! men sen lärde vi känna några graaaabz, sen gick dom över gränsen så ja o anticha gick o gjorde kaffe och sånt hela tiden, sen trodde ja att tog sista vattnet o va skitglad. liksom av alla? jag, ta sista vattnet ur kannan? sen ja ba : ANTICHA! SISTA VATTNET!!!!!!!!!! JA TOG DET! hon ba: BLOND DU EE! ja baa a : ja tog sista vattneeeeet! hahahahahah  så stor de två stora kannor mitt framför mig och ja o anti har verkligen garvat åt de , men sen va de massa dans o sånt och vid halv tre gick ja o jennie upp o sov, sen skulle vi vakna vid typ åtta o äta frukost, tjugo i nio gick vi ner o åt. sen sprang ja johanna o anti runt och tjuvplinga hahahahha så ser killen mig o står o kollar på mig så står ja vänd mot väggen o så kikar ja så sttår ja framför han, sen ja ba : DEEEEEEEE VA INTE VIIIIIIIIII! så sprang ja därifrån ahhahahaha. bilder kommer när ronja o jennie har lagt upp.. hehe men vi skippade sista mötet o åkte hem, och vi fick byta buss typ tre gånger, och vi vänta på en buss i typ .. 50 min. alla satt på marken så körde vi land o stad typ :P najs bre! men vi höres förfan. tove sover hos mig inatt, ska upp o vila lite. puss!
o ja o ronja älskar bullar! lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0