tove hääära rå!

lite saker ni inte visste om mig! höhööhöh

* jag kan inte sova utan strumpor
* just nu är jag i norrtälje
* jag har ingen lugg
* jag har ett födelsemärke på min fot som jag brukar frita till en gris
* jag bor med min pappa, alltså inte med min mamma. ibland hos mormor
* jag ska köpa en rosa bil för 500 av min farbror, asballt
* jag har två tjejkompisar som står mig nära (clara och maria) annars gillar jag mer att umgås med killar
* jag älskar att vara med clara när hon bajsar
* jag brukar tvinga maria att dansa för mig hahahh
* jag äter inte regelbundet
* jag har ADHD
* jag flyttar nästa helg, vi bygger hus i västavadviken
* jag ska köpa en kattunge som ska heta kaj husell
* min storebror ska flytta till norrland
* jag älskar homosexuella

PUSS PÅ BÖGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0