<3


Jag är så jävla glad att jag har er, ni räddar min dag. Vi tre har glidit
ifrån så jädrans mycket. Men vi försöker verkligen få tillbaka de, i hope.
Ni har alltid brytt er, stöttat och funnits där för mig, ja har aldrig tänkt på att
ni är typ dom ända som har stöttat mig. Jag saknar er hela tiden, även fast
ja kan säga att ja inte saknar er. Jennie vi hade inte träffats på typ fyra dagar
 och ja kände redan stor jävla saknad. De är alltid tjafs, alltid. Men fyfan va
muppiga vi e asså.. Haha! Vill bara att ni ska veta att ja finns alltid här, vi tre
 är mensbarn all the time. Tillsammans är vi tre finast, Jagälskarer.
Tack för ni är er själva, knäppa min jacka nu. HA HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0