Eta

Nu är jag hemma, jag Jennie & Angelica åkte till drivein och åt lillamenyer, förutom Jennie som drack en coci cooli. Efter de gick vi till centrum kolla lite kläder sen smsa Senna och fråga om vi ville ses så vi gick till vikingaskolan och satt där ett tag sen tog vi bussen hem och madde hoppa på bussen och följde med mig hem för att hämta min gamla ljusbruna hårförlängning, hahahah ja skulle stänga dörren sen han ba : vänta, ja ba aa.. hon ba : ehm.. vi ses. störd madeläjn asså, lyssnar på medans vi faller nu och ska äta med min lovely mother, sen åker ja o mamma till handen med Jennie Angelica och möter Mich & Lissi och hyr film, skräckis blir de nog. Angelica kunde inte va med men Jennie kanske slaggar här istället för Angelica, Dont know. Äej Jennie fick inte så de blir ja Lissi & Michelle, Shit innan vi gick på bussen för en halvtimma sen så va de ljust nu är de fan mörkt som in i satan, holy... Aja men nu ska jag kila till matbordet och äta morsans pasta alfredo, mumsfilibaba. Kanske bloggar ikvällish, baba!
(SKULLE PUBLICERAS FÖR 20MIN SEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0