Plugg förfan

Sitter hemma och gör ingenting, jennie va nyss här hon hade håltiimmmaaar! Ska snart sätta mig framför tven och göra min svenska uppgift, ska inte till skolan på hela veckan, och ja är inte sjuk o ja skolkish intish, när mamma kommer hem ska vi kolla på flygbiljetter och ja ska typ börja städa mitt rum sen och börja packa lite, ska till polen. Vet inte om ja ska dit i helgen eller på måndag, 2veckor typ. Men ja har dator i polen så no problemo, men fan vad jag kommer behöva plugga där asså.. Haft massa prov osv, angelico slutar halv tre då ska hon komma hit o vi ska kolla på shuttle, skräckisen. Sitter nog hemma idag, angelica o jennan ska träna. Kanske träffar dom efter, vet inte. Nu ringer min morr. CIAO!

Turkiet, åh kan de inte va varmt.... vilke muskler men hede, ojshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0