Right now


Nu är ja vaken, först ringde mamma och väckte mig vid åtta o ba:
BÖRJA PLUGGA! AMEH, de trodde hon ju. Jag somnade och mamma
ringde vid elva igen och väckte mig, då låg ja kvar en stund sen gick ja upp
åt, och igår va de trevlans på bobas. Vi åkte dit och kollade på film ett tag
sen va de tråkig film så alla gick typ, då va de ja Jennie Angelica Gjinnen Jonte
& Pussy kvar. Och dom va asjobbiga, hade typ kuddkrig kasta kuddar på oss
o grejor, snacka om joobbiiiggaa! Hehe, sen va de slut med bråk, Haha när Pussy
låg underst han ba : PAUS PAUS PAUS! HAHAHA omgash, Sen snacka vi lite och sen va
filmen slut och hade inte fattat ett piss, sen gick ja J & A hem, J (JENNIE) A(ANGELICA)
Sen gick ja hem o la mig, somnade vid elva. SKa börja fixa mig när som helst, vet inte
om de e kallt elr okej ute, vill inte frysa hecken av mää! Mothra hämtar mig klockan tre,
vad jag ska göra säger ja inte. Ni får veta ikväll ;) Gissa på bara! Dom som vet får inte gissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0