-

De finns en tjej därute hon är så fin men ett problem
Hon vill inte vara min, jag drömmer om henne hon finns
i mina tankar, vart jag än går och vart jag än stannar.
Utan henne skulle jag va förlorad, hon hjälper mig alltid
och kan förstå mig, på ett konstigt sätt som ingen annan
kan, hon är min prinsessa, i mitt egna land. Tiden går
men ingenting förändras, inte heller mina känslor för henne
hon är den enda tjejen i livet som betyder mycket, utan
henne skulle jag aldrig finna lyckan. Även fast hon inte vill
ha mig så lever jag vidare och tänker på henne vardag att
bara vara lycklig att ha nån att tycka om, är en känsla
man inte kan beskriva för nån, för de känns inombords och
är en underbar känsla, Att känna att de finns nån därute man
kan älska. Även om jag nu är så otroligt ledsen så är jag glad att
jag funnit någon där, Tänk alla gånger som jag suttit ensam, och
funderat inte haft nån att älska tänk alla som jag varit kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0