Berätta lite om mina dagar

Okej nu ska ni få hööre, igår efter skolan va jag med Angelica vi gjorde ingenting typ, satt med Rahel Elin och Florans i ljussalen, hehe.. Sen gick ja hem t Toves mormor fikade lite, Sen somnade ja o Tove vid halv elva, eller ja gjorde vet inte när hon somna. Sen vakna vi tio över sju åt frulle fixade oss, Gick till skolen, efter skolan kom Jennie t min skola och vi gick till centrum o gjorde ingenting alls, sen hade vi så tråkigt så Jennie föreslog att gå till bibiloteket och läsa, de gjorde vi :D Sen kommer haida, hahahah skitdöv. Sen satt vi o snacka med henne typ en timme, sen skällde dom på henne haha för hon e störd. Sen skulle Jennie leka en fototjej typ att ja skulle ta skolfoto, hon ba le mer! Hela tiden, sen log ja allt ja kunde. Då började Jennie gråta av garv, konstig brud. Fast älskar henne ändå. Hehe, imorgon vet ja inte vad jag ska göra. Kanske Angelica eller Jennie, Dont know, sen åkte ja hem och badade på direkten, vid sex. Skitskönt, rakade benen osv. Juste ja o Jennie köpte subway kakorna, asså loveit! Sen efter ja badat satte ja mig vid datan och sen nu ska jag kolla på typ kungarna av tylösand från början, Tove sa att de va bra. Hehehehe! Men vi hööres. Pussen

Loveyou älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0