Blomqv1st

E en cool chey som ja älskar, jag har alltid så jädrans kul med den skitungen. Rätt så många har sagt att dom tycker att vi ska börja umgås igen, ja Elin. Vi får ta och träffas någon dag! De va ju ett tag sen, och du är faktiskt den jag skrattar med mest. Kommer du ihåg, surre.. Haha asså gud vad jag har skrattat, så mkt som jag skrattar på en vecka nu skrattade jag typ om dagen, bara vi kollar på varandra börjar vi asgarva. Jag saknar allting med dig, kommer du ihåg när vi köpte mjölk och bilden följde efter oss? Vet att du kommer ihåg för du tog upp de häromdagen, hemkunskapen. Asså fan vad vi garvade, jag kissade ju nästan på mig. Jag älskar dig Elin. Du betyder fortfarande lika mycket som förut, alltid du och jag. Petra <3 Gunvald..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0