MY ISAKSSON!

Nu ska jag berätta om en söt liten prick, nämligen My! De trodde ni inte va? Att jag Maria Angelica Höglund skulle va så snäll o göra de, mohahah. Men ja o My = Bråk! Nej men vi kommer inte så bra överens, eller förut bråkade vi hela tiden men jag tycker faktiskt inte vi bråkar så mkt nu för tiden, Vissa kanske tycker My är lite kaxig o kanske lite uppkäftig, Men lyfter hon upp handen på mig ja svär ja klappar till henne. Haha gud jag kan inte va seriös.. Sitter o skrattar här själv, hehe.. Men My ja älskar ditt hår o du e fin som en fin chey.. Jag älskar dig även fast du kan va en dum filur ibland, vet att du ändå har fin insida. Och vet ni att ja o My har vart ganska bra vänner i sexan? Har bilder men dom e hemska.. Vi hade så kul, aja loveu min fina bajskorv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0