Vart med Tussan

Gick hem från skolan när de va gympa och svenska kvar, hade mensverk och va tvungen att byta tampong 24/7. Jag åkte hem och åt och tände lite ljus och kollade på linas kvällsbok, sen kom Tussan och hon har tagit tungpiercing. Asfint :) Sen kollade vi på om inte, sen flummade vi lite och tog de lugnt. Varierade lite, haha. Sen drog hon och jag gick hem och åt och satte mig vid datan och nu sitter ja här brorsan, ska snart upp och duscha, fixa fram kläder tills imorgon, och sätta på någon film. Sen bara ta de lugnt, mår jättedåligt. Imorgon ska jag va med Tove, vet inte vad vi gör. Sen på kvällen blir de solning med älskade Johannapanna. Härligt att bli brun bre. Sen ska jag plugga som fan, Ska läsa lite ikväll också. Prinssessan och mördaren, asbra. Nu får ni typ tre bilder sen blir mitt sista ord till er, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0