Alakoskis nya lägenhet

Vi va på landet igår, sen vid sex tog vi bussen till dp och väntade på Diarre Linus, och missade 25an som vi skulle ta till coop. Så vi gick av i tyresta och köpte godis på konsum. Sen stog jag & Angelica inne på coop och bråkade om vilket godis vi skulle ha. Stackars Linus :) Sen tog vi bussen till brandbergen och väntade på 24an, sen tog vi bussen t terminalen och sa hejdu till Linus, sen tog vi tåget till vh sen bussen till Karslundsplan :) När vi kom hem kollade vi på 40years old and still virgin tror jag den heter :) Sen orkade vi inte hämta den andra filmen, så vi somnade. Imorse väckte Angelica mig -.- Vi åt frulle och åkte hem, jag har duschat nu och Angelica också. Vi ska till brandbergen centrum nu, sötisen ska bjuda på glass 3dje gången. HIHI! Sen ska vi till Moa Alakoskis nya lägenhet, kul o seee :D Sen ikv sover Jinie den yuffa hos mig. Myyyyys! Bloggar kanske senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0