Vad jag tycker om alla i Bigbrother

Rodney: Vet inte varför jag tycker om han, men han är helt klart min favorit. Snygg, skön & rolig!
Katerina: Gnällig, gammal, liknar Kissie. Tyckte om henne lite i början men nu överdriver hon, irriterande & jobbig. Ush, ut ur huset!
Simon: SKÖNASTE PERSONEN JAG VET. Han är omtänksam, tänker inte på sig själv och sjukt söt :)
Peter: Snygggg. Men han är tråkig, ingen humor. Åk hem till barnen HAHAHHA
Madelene: FUL FUL FUL ÄCKLIG FALSK TRÅKIG BITCH HUND EFTER ALLA. Fula jävel.
Christian: Så jävla skön person. Han och sina danser asså, humor diggarn jag rejält!
Sara: USSSSH. Hon e fin o så. Men gillar inte henne, hon är också falsk och aa. Åk hem heheh
Sonia: Så jävla grym brud. Lite mycket engelska. Hon & Vanessa gnällde på att alla snackade skit men inte sa det till dom, men hon gör exakt samma sak. Stor i käften.
Gurkan: Roligare person finns inte. På riktigt, vart får han allt ifrån. You rock :D
Martin: Han har vart lite konstig sen Sara & Basshunter hade lite mys, han är svartsjuk som fan. Inte så (y) i mina ögon.

Även fast Rodney är min favorit så tycker jag att SIMON SKAAA VINNNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0