Börjar om på nytt

Nu jävlar ska de bloggas mycket och bra! Ny design :) Men nu ska jag & Micaela ner och göra köttbullar med makaraoner sen sätta på en rulle. Ikväll blir jag hemma forever alone eftersom alla har skola imorgon. Kul. Jättekul, inte. Min skola är så dålig fast ändå bra så vi börjar på onsdag. Saknar mina brudar i klassen. Ska berätta lite om igår iallafall, Drog och mötte Micaela, Bella, Denice & Louise vid Brandbergen. Vi gick till bussarna och tog bussen till Gullmars och därifrån tunnelbanan till donken, köpte bigmac meny. Åt på bussen, sen va vi på the voice och dansade och träffade folk. De va så jävla kul! Chris Medina & Newkid är så älskade av mig. Är så kär i Newkid! Äre luuugnt om jag kallar dig baby? Absolut :) Sen drog vi till donken med några. Men nu ska vi ner o bli feta. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0