Dålig jag är!

Förlåt för usel uppdatering. Har vart mycket med skolan, igår va första skoldagen. Riktigt kul att träffa alla, vi har fått 4 nya killar. Efter skolan va jag med Madde, Klara, Micaela Johanna och några till. Efter det drog jag & Micaela till mig fixade bloppisen, sen åt jag sen tog hoppade Jennie på min buss vi åkte till biblan och lämnade en bok sen till lyckeby där de va dötråkigt, satt bara vid datan. Drog hem till Jennie vid nio, hämtade lite grejer sen drog vi till mig och hämra lite grejer sen mötte vi Madde och hennes sista Johanniiii, vi va med dom en stund sen drog vi hem och sov. Jennie drog från mig vid halv sju till skolan, och jag sov kvar till kvar i åtta. Då gick jag upp slängde på mig ett par kläder sminkade mig snabbt orkade inte platta håret sen drog jag till skolan, då hade vi matte. Jobbade jättebra, sen hade vi bild. Där jobbade jag också bra, sen drog jag Johanna & Meyrem till Johanna för vi hade slutat, sen till centrum en stund sen till Johanna igen sen tog jag bussen hem, jag åt och hjälpte mamma med lite grejer, sen tog jag o jennie bussen till Micaela med Teemu och Jossan. Där Denice& Micaela va. Denice Jossan och Teemu drog typ efter 20 minuter, jag Micaela Jennie satt kvar till kvart över nio då jag o Jennie gick till bussen. Jag kom hem, åt & har varit med mammi och hunden lite. Ska ner och äta majs''korvar'' nu sen borsta tänderna och sova. Godnatt bloggar innan jag drar jag till skolan om jag hinner!Puss

Jag älskar dig så otroligt mycket Klara Maria Blomqvist ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0