Den här sommaren har jag


Varit i Älvsjö badet och badat med Elvira Louise Johanna P & Linus.



Festat ( har inte kort på den här datan från fester )

Rökt vattenpipa

Sovit




Haft mysiga kvällar med mina brudar!

Fyllt år :)



Badat och solat med mina vänner i rudan.



Vart i Turkiet med Jennie 2 veckor!

Jobbat på min mammas jobb med Angelica 2 dagar



Lärt känna nytt folk

Skaffat hund

Tagit ut min ögonbrynspiercing :(


Tagit det lugnt hemma





Haft chilldagar/kvällar med olika folk

Badat med kläderna på


Varit med Tussan

Varit i Polen med Angelica


Vart på en djurpark med Angelica i Polen


ÄTIT MASSOR

Varit på grönan med Elvis

Kissat ute flera miljonertals gånger

Sovit på Angelicas land

Tagit kort med den här äckliga killen

Färgat rött (man ser ingenting på bilden men det är mycket rödare för jag har färgat mer)

Shoppat en massa

Har gjort en massa mer men märkte att på slutet började det hära bli jobbigt. Hoppas de hära räcker iaf, puh. Nu ska jag röka som ja inte gjort ännu, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0