Flummis

Tjo bre! Ska berätta om min dag, mötte upp Jennie vid skytten vid tre typ. Vi åkte till bilan, lämnade böckerna och åt donken vid en bänk i gropen. Satt där i en timme ungefär, sen åkte vi till mig och va där en stund. Vi dog av garv vi skrattade åt allt har aldrig haft så kul fyfan hahahah! Sen drog vi till brandbergen centrum köpte glass energi dricka och en nougat. Skitgott, Sen drog vi till gården 5minuter sen gick vi till kulfång mötte Ernesto sen tog vi tio bussen hem, jag har duschat och pratat med några. Ska ladda ner en skräckfilm som Tuppe rekomenderat. Den ska tydligen va ''jätteläskig'' men vi får se. Skola imorgon, börjar 10. Men ska till Johanna nånstans vid halv nio så går vi tillsammans. Det är nog bara upprop sen får vi scheman typ och sånt. Ska bli kul. Men jag bloggar kanske när jag vaknat. Godnatt!

HAHAHA vig tjej


Kommentarer
Postat av: gloria elm

va gullig du är maria =)

2011-08-24 @ 00:28:12
URL: http://eeelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0