Helg!

Hej bloggen, idag hade jag det jättestressigt. Vaknade kvart i åtta och skulle ta åtta bussen, plattade håret snabbt, klädde på mig, sminkade mig, åt frulle borstade tänderna, sen kom Madde utanför mig 5över 8 då gick vi mot Skyttens bussarna. Eftersom jag inte skulle hinna med hel bussen från ramsdalen. Vi kom till skolan typ 20 över, då åt jag & Moa frukost. Sen gick vi till klassrummet och pratade med syv 1timme och 30minuter. Ganska intressant faktiskt. Efter det körde vi namn lekar i bildsalen, vad vi hade gjort i sommar och lite annat. Sen va det lunch, pyttipanna. Som jag hatar mest av allt så jag åt inte. Sen vart vi uppdelade i gruppen, 2 från varje klass ( niorna ) skulle samlas i grupper. Från klassen vart jag med Madde. Sen hela vår grupp va Dani, Elsa, Sandra, Najma, Petra Amanda jag & Madde. De va ganska kul, vi körde olika grenar. Sen fick vi glass och slutade. Jag tog bussen hem och har vart ute med hunden nu kollar jag på tv och väntar på Nennie. När hon kommer ska jag städa mitt rum och packa, sen ska vi äta. Sen iväg och fixa lite grejer. Ikväll blire party tror jag. Kuliiiiiigt. Men vi höres lite senare. Puss

Jag i skolan. Usa tröja från Gina, köpte igår. Sen ett par blåa jeans. och halsduk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0