Im back!

Förlåt så mycket. Ska berätta om mina dagar, i lördags åkte vi runt lite med några. Sen drog jag & Jennie på fest vid sholeh. De va trevlans, sen mötte vi Tuppe & Anton Sjöberg. Vi va med dom typ en timme sen tog vi tåget hem och kom hem lite innan två. Vi däckade på dirren, på morgonen åt vi sen drog jag hem snabbt sen Jennie. Sen drog vi och fika på cafe momo. HEHE! Sen drog vi till brandbergen vid sju. Sen kom några, sen drog jag o en kompis till stan jao. Vi gick till bion Saga och såg ''jag saknar dig'' såg den förra veckan  men övertalade han att vi skulle se den. Sen va den sluuuuuuuut, då tog vi bussen hem. Han somnade typ på bussen o ja va nära. Kom hem vid halv ett, då somnade jag på dirren. Imorse vaknade jag tio i åtta när jag skulle ta hel bussen, fun. Hoppade in i duschen snabbt sen missade jag 13 över bussen, så tog 22bussen (841) hade sällskap med Johana Prasad till Torvalla, gick av i bgaraget och tog bussen därifrån sen mötte Johanna mig. Vi hade bild, sen sv/eng men de va bara typ 10 minuter. Sen matte, hade värsta mens verken så drog hem, ska äta något nu och sen knarka alvedon.  Kyss!

Fikat med Nennie. Mumsfilibabba

Fan vad cool tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0