Mina närmsta friends


Jennie Hammar
Det är helt omöjligt att beskriva hur mycket du betyder för mig. Du stöttar mig alltid
och förstår mig upp till 100% Det absolut bästa som hänt i mitt liv var att jag lärde känna dig,
utan dig hade jag inte suttit hära med ett leende på läpparna. Du är som min riktiga syster,
vi har vart i Polen tillsammans, Turkiet. Du är guldvärd Jennie, jag älskar dig mest av allt.

Micaela Garpenklint
Min underbaraste ängel. Är så glad att jag har dig. Du är min tvilling och jag lovar dig, att
dagen du lämnar dig, då är ingenting som vanligt. Det är som att leva blind. Det är som
korv utan bröd, Data utan skärm, leva utan hjärta. Du får mig på bra humör hela tiden,
du är som min lillasyster även fast du är äldre än mig. Jag kommer aldrig släppa taget om
dig. För du får mig att orka när jag är nere. Jag älskar dig oavsett vad älskling

Angelica Lilliehöök
Min bästavän. Utan dig kan jag inte leva. Du är min andra halva, min soulmate, lyckopiller,
glädjespridare & lillasyster. Jag lovar att om jag inte skulle lärt känna dig skulle mitt liv vara hur
pissigt som helst. Alla minnen med dig, det går inte att glömma. Vi garvar åt allt, vi kan tjafsa
ibland om småsaker men innerst inne älskar jag dig fortfarande lika mycket hur irriterad jag
än blir. Jag känner mig som hemma hos dig. Din mamma är min extramamma och jag lovar
att du är livets mening. Du gråter med mig när jag gråter. Du vet att jag alltid finns för dig ljubavi.
Volim te mitt hjärta!

Elvira Bornecrantz
Världens bästa babyboo!  Du anar inte hur glad jag är när jag är med dig! Du får mig att
skratta vad du än säger. Hade inte vi blivit så bra vänner den här sommaren hade den
inte vart lika rolig som den va. Vi har inte känt varandra så jättelänge men vi har gått
igenom rätt mycke, när du failade och skulle gå upp för dina trappor hos dig och ramlade.
Grönan. Spökhuset fyfan asså.. Älvsjö. Asså allt med dig är helt jävla bäst. Du är en
person som man aldrig vill förlora. Det som är tråkigt är att vi glidit ifrån så mycket nu
när skolan börjat.. Hate my self for that. Saknar dig så det gör ont. Och du vet att
jag älskar dig nu & föralltid babyboo.

Louise Olsson
Min lilla godfis. Världens roligaste person. Som alltid stöttar och då menar jag alltid.
Hon fattar alltid när jag är depp och gör mig alltid på gott humör. Fisketjejorna förfan!
Nej men Lollan är skööööööönaste bruden som finns och hon är så underbart
älskad av mig så de finns inte hihi. Tråkigt att bruden har utegångsförbud rätt ofta
men när det är över ska vi ses på dirren. Vi ska fiska någon dag också, men fisen,
jag finns alltid för dig och jag menar alltid. Utan dig är allt svartvitt.
Älskar dig megamycket

Tove Boman
Hej emosar eller vad? Tussanbaby. Vart ska jag börja? En vän som dig finns inte,
ingen är som dig. Du är alltid dig själv med alla och så rolig. Alla stunder med dig,
finns ingen som kan slå dom! Inget kan förstöra våran vänskap. Det är liksom
Tove & Maria och det är så det ska va. Min saknade vän.. Kom hem någon gång
så vi kan garva åt allt.. Så vi kan brottas, prata. Allt sånt där. Du är speciell för
mig Tove. Älskar dig vännen min! ♥

Självklart älskar jag alla mina andra vänner också! Men dom här är dom jag älskar most.
Mina andra vänner, jag älskar er också! Pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0