Om dagarna :D

Har inte bloggat pga jag & Angelica har jobbat på mammas jobb. Iförrigår va vi med Hampus, Ernesto & Madi en stund. Åkte bara runt, sen åkte vi hem och sov vid 10. Igår började vi sju, åkte hemifrån kvart över 6. Vi jobbade till fyra, då kom vi hem. Åt, gick till brb centrum. Träffade saknade Daniel! Mötte Elvira snabbt sen kom vi hem vid 8 och kollade på Habib ♥ Sen somnade vi vid tolv-ett. Imorse åkte vi hemifrån halv 7, jag försov mig.. :$ Vi jobbade stenhårt idag. Vi åkte från jobbet vid halv ett, till skärholmen. Där satt vi i centrumet ungefär 2 timmar. Massa aktiviteter där, skitkul haha. Sen gick vi till gina jag köpte ju 2 tröjor o ring heheheheh! Sen tog vi tåget hem, till mig. Kollade klart på Habib, sen till Angelica. Ja va där en liten stund sen mötte jag Elvis & Micilola typ vid skytten, va med dom typ 25min. Sen gick jag hem, har städat mitt rum och ska klä på mig nu sen ner och äta med mormor, Jörgen & mamma. Efter det kommer Angelica hit då fixar vi oss och drar på fekkeee med Elvis o Micilola också. Ska bli niijzzz! Men nu har ja lite bråttom, puss!

Jag & Nil idag på jobbet. Bullar med vaniljsås som vi fick av Mika. ÄLSKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0