Saker jag köpt/fått


Bh grejen fick jag av Micaela, örhängenna och ringen som man inte ser tydligt alls. Men en som man har på två fingrar you know, från london. Tshirten & ansiksmaskerna av Angelica. Biokort av Jörgen, skärpet av mig själv. Resten av smyckerna har jag köpt själv. Andra ringen där bredvid örhängerna är ett kors, köpte det idag.

Linnet längst till vänster, av Angelica. Dom andra två linnena har jag köpt själv. Parfymen av mamma, hårinpackningen, vaxgrej + trosor som inte är med på bilden. Fick jag av Elvira & Louise :) Sen har jag köpt ett par svarta jeans som jag glömt hos Micaela.

Och dom här två sötisarna köpte jag idag i Skärholmen + ringen som är med på bilden längst upp. Den till vänster kosta 149:- och den till höger 199:- Ringen 79:- Det är iallafall lite vad jag köpt & fått dom senaste dagarna. + Pengar, massa presentkort & så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0