Somnade om

Fy på mig! Jag vaknade vid tjugo över nio som faktiskt är bra istället för att vakna vid 13.00, jag gick ner då. Ut med hunden, tog en macka och flingor. Låg i soffan och kollade på ett program på MTV vet inte vad det heter. Sen skulle jag bara se klart programmet sen hämta datan och blogga men då somnade jag. Från ungefär tjugo i elva till tolv. Så har vart ute med hunden nu igen och äter en billys förfan. Har inte tagat min morgon cigg ännu så ska göra det snart. Längtaaaar. Om ungefär en timme ska jag börja fixa mig lite eftersom jag ska träffa min saknade Jennie. Vi ska först lämna tillbaka böcker i biblioteket som vi lånade innan vi åkte till Turkland. Sen vet jag inte vad vi hittar på. Men dagen spenderas iallafall med Nennie. Bloggar later, poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0