You are the world for me


Angelica BÄSTAVÄN Lilliehöök: Du är världens bästavän, jag kan berätta allt för dig. Du förstår
 mig alltid. Jag är så glad att jag hittat dig. Du finns alltid där för mig, och jag vet att du
aldrig skulle lova att hålla en 'hemlis' sen säga de till folk. Jag litar på dig upp till 110%
En sån som dig får man kämpa för att hitta. Jag älskar dig mest av allt Bestis! <3

Elvira min 6bomb: Åh vet inte vart jag ska börja! Du är alltid så glad och jag älskar att
vara med dig! Vi har verkligen samma humor och jag är så himla happy att jag lärt känna dig.
Jag litar på dig och jag vet att jag kan göra det. Vi har känt varandra en kort tid men har
hunnit göra en hel del. Skulle jag förlora dig skulle allt va annorulunda. Loveyou Elvis!

Micaela Garpenklint: Min fis unge. HIHIH! Du är såååå underbar jag kan säga allt
till dig, jag kan verkligen vara mig själv när jag är med dig och du och jag garvar åt
allt. Våra sjuka tankar och vår humor, sjukt asså. Skulle ja förlora dig skulle jag inte
orka någonting du är så bäst och jag älskar dig mega mycket min vackra tjej!

Louise åsniboy: HAHAHA asså jag börjar skratta när jag tänker på daj. För att du har
exakt samma humor vi skrattar åt allt på riktigt, är så glad när jag är med. Vet att vi
inte tyckte om varandra så mycket förut, killar you know. De vart fel o jag va en
fitta mot dig och du hade inte ens gjort något. Men du är min fina flicka som jag älskar! 

Tove Boman: Mitt busfrö! Vet inte vart jag ska börja de finns så mycket att säga. Att
jag saknar dig hela tiden, tänker på hur det var förut. Hur mycket vi skrattade, bråkade,
grät. Asså du fanns alltid där, du förstod. De känns som du är borta. Jag vet att du finns
såklart, men Tove. Du vet att jag älskar dig och alltid finns för dig. Puss på dig Tussan!


Kommentarer
Postat av: tussan

jag älskar dig så otroligt mycket.

2011-08-14 @ 13:50:42
Postat av: Micilola

Älskar dig hjärtgosssseee

<3

2011-08-15 @ 12:17:54
Postat av: Maria

Älskar er med! <3

2011-08-16 @ 08:44:46
Postat av: Johanna

Godmorgon :) Har nu en tävling där du kan vinna Britneys Spears underbara parfym Radiance, helt gratis! Lämna bara en kommentar i min blogg så är du med i tävlingen som avslutas nu på fredag, lycka till!!

2011-08-16 @ 09:28:55
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Åsnan

aaaw lilla marioooo, nutteputte, love you hatobjekt <3

2011-08-19 @ 11:57:22
URL: http://lollans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0