Norrby

Jag älskar den här dagen.. Började med att mamma ringde o väckte mig kvart över sju och inga bussar gick så hon skjutsade mig, kom till skolan tjugo i och jag började kvart över åtta.. Gick runt helt själv i skolan tills tio o, då kom Moa Löfgren o räddade mig. Vi gick till tekniken sen tio över gick jag till matten o började göra prov, sen säger rektorn att vi får ledigt, och att alla måste ut från skolan. Bussarna började ju fuck inte gå förrän vid elva igen o klockan va typ nio, niceeee.. Men min mentor gömde oss i ett rum, sen kom Moas pappa o hämta oss. Vi åkte till Moa, vi har ätit köttbullar med makaroner och jag sov typ 10 minuter o Johanna & Moa fottade mig, sen vaknade jag och nu sitter jag här. Jag har tjejkväll idag, ska bli supermysigt. Ikväll blir de najs, Angelico sover hos mig. Men nu ska jag röka! Puss

Vadå gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0