Chacha!

Jag försov mig imorse, satte alarm på 6 men ja råkade stänga av.. (a) Sen ringer mamma och väcker mig tio i åtta -.- Och ja började åtta, Så ja klädde på mig och sminkade mig. Platta inte ens håret.. :o Sen drog jag till bussen, åkte till skolan. Amanda & Madde väntade på mig vid bussen, kommer till skolan och dom ba näääää vi har inge slöjd. KUL! Kunde ha sovit.. Sen vare svenska/engelska. Jag jobbade matte med Klara, Sen vare musik. Vi skriver låtar, och jag skriver en till Ronja som jag ska fixa med röster o så, man vill ju inte direkt höra min riktiga röst :) Sen va de luuuunch, ja o Moa lööööfgren åt lite sen gick vi runt, pratade lite om allt. Sen hade vi teknik, jag o Rahel fightades.. Slutade med att Florans hoppade in och ja fick rådamp HAHAHA! Men ja o Rahel drev men Florans verkade va seriös.. ? Sen så hade ja o Rahel jätteont.. Sen efter teknik åkte jag o Moa till ungdomsmottagningen, Väntade ett tag. Sen gick vi in, båda pratade lite. Aa men de gick bra som tur :D Sen så gick vi upp till centrum, hon träffade Hanna och jag min låtsasmamma. Jag köpte ett par leggins från gina, ett linne och en rosa tjocktröja. Hihih, Sen sprang jag till bussen och skulle till Ronja, när ja e utanför smsar hon att ja inte fick komma pga en grej, så de va bara att kila hem . Gick hem, åt. Har plattat håret lite nu, lockigt vare.. Och jag väntar på Jennie nu, har träning idag men vet inte om ja ska plugga ist. Men vi hörs. Puss!



Fjortiws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0