Colishen

Ska möta urcoola grabben Ronja på en cigg snart, jag har dämpat ner fett mycket på rökningen. Igår rökte jag typ en hel sammanlagt. Och idag har jag inte rökt någonting, ska röka en halv snart. Sen kanske en till ikväll haha, men ja tycker ja har blivit grym. Jag ska försöka sluta till den 6e, sen ska jag va så grym att folk ska stå och blåsa i mitt ansikte fast ja ska ändå inte ta, yäy va cool chey ja kommer va bre! Kommer va världens coolaste tillåme :o hihi! Är lite deppig nu, hänt en grej.. Löst sig nu men puh va rädd ja va, trodde ja skulle dö. Allvarligt talat.. Bajs!! Ska träffa Angelica efter hon har ätit, vet inte vad vi gör. Chillar galet, ska på konferans. Nä skoja ba. Nej men vet inte vad vi ska göra, Ska försöka att blogga sen. HOHO! HEJDÅ

Loveyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0