Igårkväll/idag

Ja o Jennie satt i solariumet ett tag först, vart utkastade. Jennie satt utanför solariumet och jag stanna kvar där inne, och somnade -.- Sen mötte vi Pontus och drog till solariumet i handen terminalen och va dära ett tag. Sen drog vi hem och då mötte vi Ronja Victoria Jennifer och Ernesto och va ute en stund sen drog ja Jennie Ernesto hem till mig kollade på film typ tio minuter sen snackade vi lite, sen somnade alla. Imorse väckte Jennie och Ernesto mig, härligt.. Sovit 4½ timmar typ, Sen fixade vi oss lite och drog till bussen, ja o Jennie åkte till hennes mamma och Ernesto fortsatte till kulfång, Sen städade ja o Jennie hennes rum hon damsög mig och jag fick panik! Sen mötte ja en kompis på en cigg, snackade lite. Sen drog ja o Jennie till mig, Ja Jennie mamma åt resten av kladdkakan hihi och pratade lite, ja har fått reda på en till sjukdom som ja har. Orkar inte med alla fkng h*rungesjukdomar, men aa sen åkte Jennie typ en timme sen och vi ska t 58bussen till centrum, Fixa cigg möta Moa & Frida min pluttiiiiisar. Sen drar vi och solar, jag sover hos Jennie inatt förresten. Hoppas jag orkar vakna till skolan imorgon annars sover ja vell kvar hos Jennie på morgonen, hihihi! Vi höres kanske ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0