Otur

Igår : Jag och Jennie chillade på dagen, sen på kvällen träffade vi Ronja & Angelica. Jag & Jennie hittade en mobil och fick hittelön! Abo bror, 200.. Sen drog Angelica, Jag Ronja & Jennie åkte till Hampus, han och Wille mötte oss vid bussen och vi satt hos Hampus, mobbade Ronja lite och kollade minuten, sen solsidan sen south park.. Sen kom Sasha, sen vid halv tio gick jag Jennie Wille & Ronja till busen och bussen gick inte förrän tio så jag och Jennie gick tillbaka till Hampus och vi va där ett tag och tog de lugnt. Snackade, o ja e riktigt efterbliven... Sen vid tio i tio gick ja Jennie till bussen, Sasha följde oss :) Sen träffade ja o Jennie Anton vid bussen, Sen kom jag och Jennie hem vid ungefär halv elva nånting. Då duschade ví och vi somnade vid tolv typ, hihi.. Idag : Jag o Jennie vakna halv åtta. Fixade oss och jag gick till bussen, hon stannade kvar hos mig. Efter skolan åkte vi till Rinkeby och köpte linser, hihi har dom nu. Ja har sämst lokalsinne och  vi råkade åka till akalla -.- Sen åkte vi tillbaka, och en kille sprang in i mig.. Skiträdd, o så ba fiiiin rómpaaa! Vi ba okeeej? Sen gick vi till tåget och köpte godis ur automen via sms och de vart helt fel -.- 20spänn åt skogen!  Hihihi. Sen åkte Jennie till sin mamma och jag hem, sen när jag va utanför huset märkte jag att Jennie hade mina nycklar -.- Så jag ringde o spammade sönder henne, men svarade muppen? Nej! Åh.. så jag åkte till henne och trodde hon hade tappat bort sin mobil så ja letade efter hennes mobil -.- Sen kommer ja till henne och vi åkte till mig, jag o mamma har gjort pizza och vi åt den precis. Gott -.- Nu sitter vi här o dunkar en bra låt. Vi ska till Jennie nu sen ut och träffa några



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0