Psykolog

Ej tja! Somnade typ tjugo i fyra, smsade med patrik. Vi pratade typ om allt möjligt, pruttomobiler o sånt :) Sen kämpar ja för att vinna en level på ett spel på min mobil efter två timmar vet ja hur man vinner, då håller ja tummen på mittenknappen och då nyser ja o råkar trycka så ja skjuter fel! ASSÅ ÅH! Så då fick ja damp, Imorse väckte mamma mig tjugo i nio, jag gick upp satte på mig lodarkläder och sminkade mig snabbt, orkade nt platta mitt hår. Ja o mamma åkte till psykologen och dog av garv för frida är så jävla grym, hahahahahaha ingen fattar! eller jo några men a, hos psykyolgen va de pinsamt o aa fyfan, jag va klar efter en timme och mamma skjuitsade mig till angelica, angelica börjAR TOLV idag så najs najs! jag hjälpte henne att locka håret, hosta skratta och så, ja o angelica dog verkligen av garv. Imorgon kanske ja skulle träffa min lilla Frida, Ikväll ska ja iallafall vara med Angelico, vet inte riktigt vad vi gör. Chillar maybeeeee :D Imorgon e de skola och det suger! -.- Aja nu ska jag duscha, ska möta angelica när hon slutar.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0