Yäsbrush

Nu har jag gjort lite dagar som jag har missat, men nu blir det långt inlägg..
Söndags: Då sov Jennie hos mig, vi va hos pussy kollade på tv.
Måndags: Va jag med Jennie
Tisdags: Med Jennie, vi va med Frida & Gloria. Jennie sov hos mig tror jag.
Onsdags: Va med Ronja, träning sen gården.
Torsdags: Va med Angelica, träning sen gården. Sov hos Ronja.
Fredags: Jag träffade Angelica efter skolan, vi gjorde inte mkt. Åt kebabrulle, ja åkte till bobas med Ian. Ronja & Angelica till lyckeby, sen kom Jennie till lyckeby. Vi drog och mötte Pussy sen till konsum sen kom Wille sen handlade dom gottigrejer sen så drog vi till Pussy kollade på en tråkig film och ja fattade ingenting eftersom ja inte hinner läsa på filmer när de e på andra språk.. Sen bråkade vi lite ja råkade sparka Pussy mellan benen, sen tog vi tolv bussen hem, jag satt vid datan.
Idag: Vaknade, gick till Angelica och hämta mina grejer. Gick hem, har ätit, pratat med mamma. Ska snart hoppa in i duschen sen till Pussy och hämta halsduken ja glömde där igår, Sen träffa Ronja. Sen vet ja inte vad som händer. Ja vill dra på bio, ska snacka med Ronjaaaaah. Pöss

Fett sexig. såhär upponer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0